Świat Dysku Wiki
Advertisement

"PIP!"'

Śmierć Szczurów jest jednym z aspektów Śmierci.

Kiedy Śmierć staje się śmiertelnym Billem Bramą (Kosiarz), przestaje pełnić swoje obowiązki. Początkowo na świecie niebezpiecznie wzbiera siła życiowa, ponieważ nikt nie przychodzi po dusze zmarłych. Jednak powoli wyodrębniają się poszczególne Śmierci różnych gatunków, zgodne z ich wyobrażeniami.

Śmierć Szczurów pojawił się w ciemności, w szczurzych tunelach pod stodołą, w których zginęło wiele szczurów po wyłożeniu trucizny. Początkowo miał problem z podjęciem decyzji, jaką formę powinien przybrać. Zaczął jako bryła mocno podejrzanego sera, ale uznał, że to nie jest dobry wybór. Następnie wypróbował formę małego, głodnego terriera, ale ten kształt również odrzucił. Przez moment był pułapką z żelaznymi szczękami. W końcu odnalazł swój właściwy kształt - szkielet szczura, ubrany w czarną szatę z kapturem, dzierżący malutką kosę.

Kiedy Śmierć wrócił do pełnienia swoich obowiązków, przywołał wszystkie mniejsze śmierci, będące jedynie jego częściami i na powrót je wchłonął. Śmierć Szczurów poczuł wezwanie, ale schronił się w swojej kryjówce pod stodołą i rozpaczliwie trzymał się belki, aż Śmierć nie skończył. Kiedy w końcu jego obecność została odkryta, początkowo Śmierć nie chciał się zgodzić, aby został. W końcu jednak na to przystał, ale nie zgodził się, aby w roli wierzchowca Śmierć Szczurów wykorzystywał kota. Śmierć Szczurów przeprowadza w zaświaty dusze szczurów, chomików, myszy, świnek morskich i innych gryzoni.

Galeria[]

Advertisement