Świat Dysku Wiki
Advertisement

Lupine jest wilkołakiem mieszkającym w Ankh-Morpork. Należy do Klubu Od Nowa. Prawdopodobnie związuje się z Ludmiłą Cake i razem biegają po oświetlonych księżycem w pełni wrzosowiskach.

Wygląd[]

Lupine do wilkołactwa podchodzi "od drugiej strony". Przez trzy tygodnie w miesiącu jest wilkiem. Natomiast gdy nadchodzi pełnia księżyca, zmienia się w coś pomiędzy człowiekiem a wilkiem. Ma wtedy ludzką sylwetkę, ale również kły, pazury, żółte ślepia i gęste owłosienie pokrywające całe ciało. Właściwie można by go nazwać człowiekołakiem. Przez to, że normalnie jest wilkiem, gdy nadchodzi jego czas, odczuwa poważne braki w rejonie spodni. Na szczęście Reg Shoe pozwala mu trzymać zapasową parę spodni w kostnicy przy ulicy Wiązów.

Osobowość[]

Lupine jest bardzo osamotniony i czuje, że nigdzie nie pasuje. Kiedy jest wilkiem, pamięta jak to jest być człowiekiem. Dlatego nie potrafi nawiązać dobrego kontaktu z innymi wilkami, które jedynie czują, a nie wiedzą. Nigdy nie staje się do końca człowiekiem. Podczas pełni jest wilkołakiem, unikanym przez normalnych ludzi, dlatego także w świecie ludzi nie jest mu dobrze. Zwłaszcza, że przez większość czasu jest w formie wilka, którego ludzie uznają za dużego psa (nikt nie wierzy, że w mieście mógłby pojawić się wilk).

Advertisement